Day 6 and 7 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Joyce Verm - WaarBenJij.nu Day 6 and 7 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Joyce Verm - WaarBenJij.nu

Day 6 and 7

Blijf op de hoogte en volg Joyce

20 September 2014 | Canada, Vancouver

Donderdag hebben we wat rondgelopen in een groot winkelcentrum. Was niet echt wat leuks te vinden. Daarna zijn we meegegaan met de beertasting at St. Augustin, ergens in East Vancouver. Hier konden we 4 biertjes kiezen en deze kregen we dan op een plank. Had helaas niet alleen maar goede gekozen.. Ik denk ook dat ik toch meer van onze eigen bier/belgisch bier houd..

Daarna zijn we naar de pub night geweest at Library Squire. Het was ontzettend leuk. Bijna de hele club stond vol met EC studenten. Iedereen wilde met iedereen praten, dus dat was wel grappig! De verlegen mensen van dag 1, kwamen nu naar mensen toe. Het is zo anders dan ‘normaal’ school. Hier wil iedereen leren en verbeterd men elkaar als er iets verkeerds gezegd wordt, iedereen heeft geduld, helpt elkaar en vindt het leuk om naar school te gaan. Natuurlijk ook om daarbuiten dingen te doen, maar je begrijpt vast wat ik bedoel. ;-)

Na een tijd ging de muziek aan en was het dansen geblazen. Er zijn veel Brazilianen, dus er werden veel Braziliaanse nummers gedraaid. Maar ze kunnen ook echt dansen! En dan heb ik het ook over de mannen! Rond een uurtje of 12 gaan er veel naar huis omdat ze nog de bus of skytrain naar huis moeten nemen. Er verblijven heel veel in een homestay. De dichtstbijzijnde is een half uur denk ik. Heb ik toch geluk dat ik alles lopend kan doen en kruipend naar huis!

Vandaag laatste dag van de week. Was beetje lazy dag, maar prima. Er is een football webstrijd at the stadium, dus het regent al een tijdje mensen. Man.. het houdt niet op, zoveel mensen!
Vanmiddag zijn we naar de Italian Market geweest. Niet de moeite waard. xD Waren misschien 15 kraampjes ofzo.. Haha, maar weer een stukje East Vancouver gezien. Ook even de Public Library in geweest. Het is groot!

Na een paar regenachtige dagen, is het nu weer aan het opklaren. Dit weekend wordt het weer mooi, goed voor de trips! Maandag en dinsdag wordt het nog aardig, dus dan moet ik naar Grouse Mountain en Capilano Bridge. :-P Daarna pas weer in oktober volgens de voorspellingen… Dus ik moet er nog maar even goed van genieten! Maar koud is het nog niet echt eigenlijk. Wel super mooi om al die wolken rondom de bergen te zien.

Ohja, nog wel leuk om wat over mijn stay te vertellen. Hele aardige mensen at the frontdesk. Kamer is groot. Dubbelsized bed, bureau met stoel, tv, wastafel, kast en ijskast. Badkamer; douche en toilet. Alles vrij ruim opgezet. Keuken is prima. Grote oven, aantal gaspitten, eetruimte, magnetron e.d. Prima vertoeven dus!:)
Nog een ander ding: er zijn hier zoveel limo’s! Ik ben de tel kwijt, maar als ik zeg 15, dan is het weinig denk ik.

xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Vancouver

Learning English

Recente Reisverslagen:

11 Oktober 2014

Last week

07 Oktober 2014

Week 3

03 Oktober 2014

Animals!

01 Oktober 2014

Day 11 t/m 19

23 September 2014

Day 7, 8, 9 and 10 WEEKEND!
Joyce

Actief sinds 16 Sept. 2014
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 3324

Voorgaande reizen:

13 September 2014 - 11 Oktober 2014

Vancouver

Landen bezocht: